Proiectul PromoPas a pornit de la o idee pe cât de simplă, pe atât de greşit înţeleasă în comunitatea noastră. Zilnic obişnuiesc să interacţionez, în cadrul activităţii mele, cu o groază de oameni din varii domenii de activitate. Călătoresc mult, socializez mult, îmi place să ascult şi să mă interesez de părerile celorlalţi. Nu pot decat sa constat, că puţine sunt persoanele cu adevarat informate despre mediul de afaceri local. Ca să nu mai vorbesc de aşa zisă informare socio-culturală, care practic e inexistenta. Necesitatea pentru care oamenii trebuie să fie la curent cu toate aceste informaţii este intărită şi de faptul că, ne confruntăm cu o piaţă locală destul de limitată cantitativ. Vorbim doar de câteva companii mari, cu cateva sute de angajaţi, şi 2-3 evenimente sau manifestări socio-culturale lunar. Ca să nu mai vorbesc de faptul că am rămas la nivelul în care lumea încă mai citeşte anunţurile de pe fluturaşii "trântiţi" în dezordine pe afişierele blocurilor iar promovarea la TV a fost efectiv subminată de restricţiile impuse de operatorii nationali de cablu, televiziunilor locale iar la nivel online mesajele publicitare sunt extrem de efemere.
Şi este un fapt oarecum justificat, deoarece efectiv nu au o sursă sigură de informare care să le fie la indemână. Foarte rar se intamplă să gaseşti pe cineva care să fie la curent cu evenimentele din oraş, cu cele mai bune oferte de produse sau servicii, o persoană care să iţi recomande o companie sau un produs de care a fost mulţumit.
Mi-ar plăcea să cred în ideea unei surse sigure şi practice de informare, bine structurată si GRATUITĂ o sursă care să conţina toată informaţia de care am nevoie. Şi până la urmă, este un oraş pe care îl indrăgesc şi pe care îl voi preţui şi îl voi sprijini indiferent de conjunctură. Vreau să ofer această sursă oraşului meu într-un mod accesibil.
Misiunea pe care ne-o propunem prin proiectul PromoPas este de a oferi accesul publicului la o informaţie corectă, rapidă, sigură şi gratuită în scopul de a îmbunătăţi viziunea acestuia atât asupra mediului de afaceri local cat şi a mediului socio-cultural. În acelaţi timp dorim să oferim atât companiilor locale cât şi instituţiilor culturale sau de stat o posibilitate de promovare eficace a serviciilor sau produselor iar pe de alta parte o informare sigură şi clară în scopul culturalizării publicului.